You Are Reading

FESTIVAL | Packing for Lowlands







Aangezien de weersvoorspelling er zonnig uitziet heb ik op het laatste moment mijn wellies en regenponcho verruild voor shorts en slippers. Vanaf morgen vertoef ik namelijk een weekend lang op Lowlands! Ik ben heel erg benieuwd naar de optredens van the Kills, Friendly Fires, the Crystal Fighters, Beady Eye en the Offspring. In totaal staan er zo’n 180 bands. Daarnaast is er straattheater, zijn er dans- en theatervoorstellingen, poetryslamming, de nieuwe tent ‘Titty twister’, kortom: genoeg om je een weekendje mee te vermaken. Dit wordt nu mijn derde Lowlands, daarvoor ben ik twee jaar naar het brave broertje, Flevo Festival, geweest. Vorig jaar was mijn absolute hoogtepunt LCD Soundsystem, die helaas kort daarna uit elkaar zijn gegaan. Gelukkig dus een perfecte timing, nog net een van hun laatste optredens mogen zien! Ik wil dit jaar ook de oversteek naar het chill-gedeelte van Lowlands maken, met een heuse sauna en hangmatten. Binnenkort een column over mijn ervaringen!

Wat zie je op de foto?
Met de klok mee:
Metallic zilveren trui / H&M / NEW ITEM / €29,95
Gouden ring met groene steen / Topshop London
Zilveren ring met blauwe steen / Bijou Brigitte
Zilveren knuckle ring / JFR.se / NEW ITEM / €12,90
Vriendschapsbandjes / Elcaminoshop / NEW ITEM / €1 per stuk
Zwarte Alexander Wang knockoff / Ydeltuyt

Denimblousje / NewYorker / NEW ITEM / €34,95
Oudroze blousje / H&M / NEW ITEM / €14,95
Gehaakt jurkje / H&M
Wit blousje met kant / H&M
Suede-achtig indianentop / H&M

Zwarte laarsjes / Issue
Nepleren broek / Zara / NEW ITEM / €39,95
Zwart en roze nepleren short / H&M / NEW ITEM / €19,95
VIntage Levi's shorts / Episode / €19,50
Zwarte rugtas / Nelly.com / Niet meer verkrijgbaar

Mijn tent en luchtbed zijn niet zo heel fotogeniek. Uiteraard gaan ze wel mee!

Bless the good weather forecast: I’ve switched my wellies and parka’s for shorts and sunblock. I’ll be spending the weekend on Lowlands, an enormous popfestival in Holland. I am especially looking forward to see the Kills, Friendly Fires, the Crystal Fighters, Beady Eye and the Offspring. This will be the third time I’m visiting the festival. You can expect an update soon!

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template