You Are Reading

NEW IN | Yeeha Cowboy




Ja hoor, mijn prachtige cowboylaarsjes hebben de reis overzee overleefd! Ze zitten perfect, ik waan me in een Western wereld. Ik voel mijn roestige pistool de hele dag al in mijn zak branden en ben constant op zoek naar losgeslagen koeien die ik moet vangen met mijn lasso. Kortom: ze zijn fantastisch en aan het einde van dit seizoen compleet afgelopen!
Ik schreef hier en hier eerder over deze Topshop laarzen.

Of course you guys knew. The box contained my new Topshop boots! They fit amazingly and wearing them brings up the cowboyish feeling. I am waving my lasso all day long and can't get tired of it.
Earlier I wrote here and here about these babies.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template