You Are Reading

FILM | AfterDRK TV








Meet Sabrina Meijer van AfterDRK. Als je geen idee hebt wat dit stylish meisje doet heb je de afgelopen maanden vast bij een terroristenleider in een grot gezeten, afgesloten van welke vorm van communicatie dan ook. AfterDRK is booming en groeit met de dag. Journaliste Sabrina blogt veel outfitposts, maar doet ook verslag van openingen, shows en presentaties. Hierboven kon je al meegluren naar een aantal van mijn favoriete outfits. Een tijdje geleden werd het dagelijkse fotografiewerk Sabrina's vriendje toch iets te veel en moest er een heuse personal photographer voor de dag komen. Lisa Galesloot schiet sinds enige tijd dus niet alleen outfitposts en modeshows, maar ook deze korte filmpjes. Dit is deel één van AfterDRK TV, de ontgroening van het bewegende (mode)beeld. Mijn vriend, de cameraman (dat klinkt als de titel van een bestseller) had het niet beter kunnen doen. Het sfeertje dat zo achteloos nonchalant wordt neergezet, die quasi-onschuldige lachjes tussendoor, het filmpje wordt gedragen door het luchtige gevoel van Sabrina en haar fantastische shirtdress (Lotte van Keulen). Hierbij introduceer ik een filmpje dat ik graag had willen maken. Fantaseer er mijn hoofd in en bespaar me de moeite, haha. Mijn foto-phobia werkt namelijk tegen.

This is the first episode ever of AfterDRK TV, an initiative of Sabrina Meijer from blog AfterDRK. Her official job is journalist at a Dutch news website, but she is more famous as the casual yet stylish face of AfterDRK. Her style is simple, often black and white, touched with a silver or rosegold accessory. She also owns some great pair of Alexander Wang boots and the classic Pistol's from Acne. On top of that, her hair seems to look great, what time or weathertype it is. I guess, if you've read between the lines, I kind of adore Sabrina. The short outfitfilm above, shot by personal photographer Lisa Galesloot, is the acme of beauty. If I didn't have this photo-phobia, I would love to shoot a short in this style.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template