You Are Reading

SHOPPING | Burgundy at it's best

Bordeauxrood vlamde van de catwalks af tijdens de Herfst/Winter shows van afgelopen jaar. Het leek me niet meer dan normaal om een klein eerbetoon te brengen aan de kleur die werkelijk iedereen goed staat. Ik wil niet zover gaat om bordeauxrood het nieuwe zwart te noemen, dan refereer ik te erg aan de Legally Blonde-films, maar populair is 'ie zeker. De items hieronder zijn duur, en niet zomaar duur. Extreem duur, onbetaalbaar duur, half-jaar-salaris-duur. Dat betekent niet dat je er geen inspiratie uit kunt halen (de bordeauxrode trui heb ik al gespot bij de Zara. Rennen...), je moet alleen de juiste vertaalslag kunnen maken van catwalk naar closet. De gouden ketting, afgebeeld in de tweede collage, heb ik praktisch al om mijn nek hangen. De zilveren H&M variant is misschien wel mijn beste H&M koop ooit geweest. Zo simpel kan het zijn, en anders organiseer ik een grote DIY-weekend. Lekker een zaterdagje pailletjes rijgen en kettingen overspuiten. Who's in?
(De collage lees je met de klok mee)

Burguny stole the F/W shows of last year, so it seemed honest to do a little tribute to this lovely colour. These items are all expensive. They are so expensive, it would cost me half a year of salary to buy the leather pants, for example. Nevertheless, expensive items can be great to copy. Just take advantage of these combinations and let them inspire you to mix and match with the it-colour of the season: burgundy.
(Collages are clockwise)


Miu Miu Leather Pants | $1495
Rock Tee | $20
Isabel Marant Cable knit | $485
Wool Fedora | $80
YSL arty ring | $220
Nelly White Label | $95


Isabel Marant Bordeaux Tee | $200
Vince Sequined Pencil Skirt | $345
Balenciaga Motorcycle Bag | $995
Kenneth Jay Lane Necklace | $299
Alexander Wang Freja Boots | $270
Alexander Wang Tee | $225

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template