You Are Reading

NEW IN | H&M




These are some of my new buys from Amsterdam, a few days ago. I bought the black version of the fluffy pink sweater I already own, because I love the warmness and softness it creates without itching! I was happily surprised when I saw that the BIB-necklace had not already sold out. This necklace was on top of my wishlist, and finally mine. The choker-effect fits perfectly with one of my blouses or cropped sweaters. The stupid thing was that I refused buying anything at H&M, because of the saturday-effect. Stuffed fitting rooms, clothing everywhere, irritated salesmen, you know. But when I couldn't succeed at Zara's, River Island and many other stores, the H&M was sort of my last post. And you see the results!

Dit is een aantal van mijn aankopen uit Amsterdam, van al weer heel wat dagen geleden. Vergeef me mijn fotografie-skills, of eerder het gebrek daaraan, ik oefen totdat ik door een fotografie-overdosis overlijd. Dit was zo'n typische zaterdag waarbij ik twintig activiteiten op een dag had gepland, met een tijdschema waar je u tegen zegt. Van die OV-aansluitingen met twee minuten om Amsterdam Centraal Station over te steken bijvoorbeeld. Vriendlief hobbelde gewillig achter me aan, winkel in, winkel snel weer uit. Op een gegeven moment had ik alle high-street ketens wel gezien, werd ik gillend gek van de trance-muziek die overal uit de speakers spoot, de geïrriteerde dames die in de rij voor de pashokjes hun respect verloren en het troosteloze aanzicht van een tapijt van kledingstukken. Mijn kamer was er niks bij. Laatste hoop, H&M, diep inademen en gaan. Naast deze heerlijk zwarte fluffy trui heb ik de BIB-ketting die al op mijn verlanglijstje stond kunnen scoren. Ik ben onwijs blij met beide aankopen en met mijn vriend, die me heeft overgehaald om 'het toch maar te kopen'. Ondertussen zijn alle kledingstukken geïntegreerd in mijn kledingkast!

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template