You Are Reading

BUDGET TIP | Mono & Me Cross bracelets

Ph / AfterDRK

I am sorry, this tip is only available in certain Dutch stores.

Een tijdje geleden begon mijn unhealthy obsession met de gekleurde cross bracelets van Mono & Me. Sabrina, het brein achter AfterDRK, werd al in maart met een rood exemplaar gespot, waarna de hunt op look-alikes kon beginnen. Hoewel Mono & Me de keuze heeft uit maar liefst 55 kleuren -van diep donkerrood tot neon groen- is de prijs van acht euro per stuk wat aan de hoge kant. Het is tenslotte slechts een stukje touw, laten we de modewereld eens flink relativeren. Gisteren stapte ik voor het eerst in tijden weer eens de Action binnen, budgetwinkel van formaat. In het sieradengedeelte, net naast de shampoos en plastic horloges, spotte ik een collectie vrolijke cross bracelets! Je scoort er vijf voor net geen euro. Ik koos voor rood, wit, blauw, oranje en zwart -niet toevallig de kleuren van de Nederlandse vlag, vast een achterblijvertje van het geflopte EK.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template